sjuk part II

Jaha nej men det här var ju superkul. Nu är jag sjuk igen.
Hemma från skolan idag för mamma tyckte inte att jag skulle pallra mig dit när jag är halvt död av förkyldning. Så det var bara att gå och lägga sig igen efter att ha kämpat sig upp vid ca 6 imorse. Så nu har jag sovit totalt 12 timmar, behövligt? - JA ! Men mår fortfarande inte bra. Kanske behöver en ledig dag ändå, för du är jag trött på denna förkyldning som bara kommer tillbaka gång på gång... 
 Måste snart åka till södertälje för synundersökning även fast jag är sjuk. Men om jag bokar om tiden igen kan de ta flera veckor innan det blir gjort sååå... Blir iallafall hämtad av pappa efter det så jag slipper åka med älskade SL hem vilket tar ca hundra år . Så det är positivt i guess. Och nu svamlar jag igen. Aja see ya later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback