The last time

Hann inte blogga något igår, fullt upp med plugg osv.
Hade en kort dag i skolan sen åkte jag ner till stan med Elllinor, vi satt på Tratten och pratade om allt möjligt i säkert tre timmar innan vi vandrade därifrån. Hur mysigt som helst. Kom hem och började med engelskan, skulle kolla klart på en film till ett projekt. Pride and Prejudice.
Helt okej film, sjukt gulligt slut.
Och idag har det också varit skola, sprang i skogen på idrotten sen engelska. Slutade 17 så det var riktigt drygt. Kom inte hem förän runt sju för jag var tvungen att handla mat på djuraffären till mina små husdjur. Men aja nu, eller snart så blir det sängen så att jag är pigg tomorrow :)



CHIPPEEEEEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback