Kommer nog drömma om resolutioner och kavajer inatt..

Jag som trodde att jag brukar vara trött, men idag är det värre än vanligt.
Har varit igång sen 5.30 imorse och vid 6.30 skjutsa pappa mig till tåget efter det har det inte varit en lugn stund.
Det tog 2 timmar att åka till Vallentuna Gymnasium vilket var lite drygt men det var en rätt kul och givande dag, inte alls så förjävligt som jag trodde att det skulle bli. Vi har alltså löst världsproblem idag synd bara att riktiga FN inte ser våra resolutioner.... 
Proppat med folk, rörigt, varmt och bara massa kostymnissar överallt. Men ändå en kul grej. Vid tre ungefär tog skoldagen slut. Åkte då in till sthlm en snabbis med Josefine, Amanda och Ellen för att köpa lite grejjer till i helgen och ta en mysig fika på Waynes efter den stressade dagen. Och nu är jag helt slut, hela kroppen är öm även om ni kanske inte förstår hur "påfrestande" dagen var men iallafall och nu vill jag bara sova. Så det är dags för sängen, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback