Karolinska Sjukhuset

Okej nu har jag återhämtat mig lite, eller jag är ju fortfarande trött men inte alls lika typ trött psykiskt. Svårt att förklara. Var ju på Karolinska i huddinge idag för att dom skulle läsa av min hjärnas elektriska aktivitet för att se om de finns en anledning till att jag svimmade på jobbet. Just eftersom jag inte kände något innan olyckan så är doktorerna lite oroliga att det kan vara något som blivit fel i hjärnan eller hur man ska säga. Så fick 23 st "plattor" satta runt huvudet och i pannan, två vid ögonen för att se ögonrörelserna och två st vid hjärtat. Och så skulle jag svara på saker, göra det doktorn bad om osv osv i 30-45 minuter något sånt och det var riktigt jobbigt. Inte fysiskt då eftersom jag låg ner men psykiskt. Var helt yr och liksom utmattad i huvudet när vi åkte därifrån och det höll i sig hela dagen men det var visst vanligt att man kände så efteråt eftersom "behandlingen" är så pass intensiv. Så nu får jag vänta två veckor ungefär på svar och hoppas på att det inte visade minsta lilla avvikelse på avläsningen för annars måste jag göra en till sån här grej, fast sövd. Känns inte så där jättekul precis. 
 
Men nu blir det sängen för imorgon är det dags att köra halkbana, tagga! haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback