School haven't even started yet, but im already going crazy.

Det känns som att jag precis blev dränkt i en flodvåg av ångest inför skolstarten imorgon, jag vill verkligen inte tillbaka än. Det här lovet blev allt annat än jag trodde dock inte bara på ett positivt sätt. Kan inte tänka på annat än all stress, plugg, sömnbrist osv som snart kommer drabba mig och såklart resten av världen. Visst, jag saknar rutinerna för det blir så mycket lättare att planera och sådant men det innebär mer stress än vad jag tål...
Aja, höstterminen 2012 you're going down! Jag ska klara terminen utan att bryta ihop. 
Sista kvällen på lovet spenderades med monia, en skön kvällspromenad, prat om allt mellan himmel och jord och såklart te. Standard. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback