they're not stopping us tonight.

Igår var jag på 30 årsfest med bandet, Lotta fyllde år och ville ju såklart att vi skulle komma och även spela lite för de andra gästerna. Kvällen började lite segt men slutade helt annorlunda. Efter ett par timmar var det ungefär bara vi i bandet kvar så vi körde kubb som slutade 2-2, drack några lite väl starka drinkar haha, eller vi som var yngst fick starkast av någon anledning. Antar att det var för att "de vuxna" var så glada över att vi som är yngst i bandet också är myndiga nu..  Sedan fortsatte vi med "jag har aldrig" vilket blev lite pinsamt, men skrattade hela tiden. Gjorde alltså inte bort mig för mycket, fast det gjorde nog ingen. Hahaha amanda kommer du ihåg, "ehmm det lutar åt vänsterrr..."
Kom hem vid kanske två och däckade direkt fast jag var hemma själv. Så idag mår jag väl lite sådär, men ajaaa de va värt det. En riktigt kul kväll blev det iallafall, med bästa sällskapet! 
 
enda bilden från ihåg hittills, lånade den från lottas facebook. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback