You know what it feels like

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Först körlektion till 12 sedan mötte jag upp amanda snabbt för att fixa en present till en 30 årsfest vi ska på imorgon, skynda hem i verkligen ösregn tur att monia kom med en jacka till tåget haha även om det hade lugnat sig lite då. Sen färgade vi hennes hår, eller ja utväxten och sedan skyndade jag hem för att byta om innan jag skulle till tåget för att åka till sthlm och äta och lite sånt mys med melanie. Vi åt, kollade runt lite på Ung 08 typ bara för att se hur det var där i år. Sedan gick vi runt i gamla stan och prata massa och hade det mysigt. Speciellt kallt var det inte heller vilket var super. Men nu ska jag nog sova så jag orkar upp imorgon, natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback