en omöjlig uppgift

Dagen började så här: ÅNGEST. 
Vi fick höra i skolan tidigare i veckan att om det var klass 2 varning idag så skulle vi inte ens försöka ta oss till skolan utan vi skulle få närvaro ändå. Så gissa hur glad jag var när jag vakna imorse? Sen tittar jag ut, på sl's hemsida och aftonbladet och inser att jag kunde glömma min lediga dag helt. Inte fick jag somna om inte, utan det var bara att dra sig upp ur sängen trots att det tog emot. 
Blev lite bättre när vi kom till rönninge, lussebullsfrukost. Lättade ångesten lite haha, och gjorde att det gick att genomlida engelska lektionen. Efter lunch var det bara film, dokumentären om Lasermannen så det var inte för illa heller. 
Nu sitter jag här nyduchad och hoppas på lite ny inspiration. Har suttit i flera timmar och försökt komma på den perfeka julklappen till min pojke. Men jag kommer verkligen inte på något, antingen är det för tråkigt, för vanligt, för opersonligt, för dyrt för mig som är fattig osv osv. Någon som har någon idé? 
 
ja, jag känner mig smart i glasögon. dock är dom världens fulaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback