. . .

Jag har världens bästavän.
Inget slår henne. Hon är den som får de jobbiga och det tunga att försvinna, jag har ingen aning om hur. Men hon lyckas jämt, hon är min egen sol som lyser upp när jag behöver det som mest. Hon är en av de starkaste jag känner. Inget lyckas få henne att bryta ihop visst det finns motgångar men hon verkar klara av allt. Tillskillnad från mig som får panik över minsta lilla känns det som. Jag är så glad att jag har dig, någon som jag vet aldrig någonsin kommer svika mig. Den enda som förstår mig till 100%. Ärligt talat så tror att att du känner mig bättre än vad jag själv gör. Du kan förstå vad jag känner eller hur jag mår genom bara en blick. Precis så som jag ser allt av att bara titta på dig. Och vi har så många otroliga minnen, både bra och dåliga. Det är ovärderligt.
Du är bäst det vet du och jag har sån otrolig tur att du är just min bästavän, hur skulle jag annars klara mig?
Jag älskar dig min ängel, Amanda Persdotter.

Kommentarer
Postat av: a

2012-02-20 @ 22:51:59
Postat av: a

<3u.

2012-02-20 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback