it's a mystery why i can't stop thinking of you.

Blev lite dåligt med uppdatering igår men fick fullt upp efter matchen. Direkt efter den mötte jag upp Monia som jag inte har träffat på evigheter... & sen fick jag nya planer så när hon gick vidare till nästa ställe så tog jag en varm dusch vilket var ett misstag eftersom jag skulle ut precis efter. Så resten av kvällen och natten spenderades hos en mysig person. Haha jag måste bara säga att killar är så sjukt söta när dom sover! Vi gick inte upp förrän halv två idag och då tog jag bussen mot södertälje för att spendera några timmar med Melissa älskling, så det blev en myshelg helt enkelt. Fast de måste jag tyvärr förstöra med plugg nu, bajs.
passande bild, ska aldrig mer erkänna hur sjukt kittlig jag är. eller jo kanske... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback