The first thing on my mind

Nu är biljetterna till Töreboda bokade! Så på söndag åker jag och simon för att hälsa på våra kusiner där. Mycket roligt :D Har ju som sagt inte bloggat så mycket senaste dagarna och jag har heller knappt varit hemma. Det har varit fullt upp! Först hockey, SSK fyllde 110 år så det var tifo o grejjer plus att dom vann mot oskarshamn! :D Och igår så skulle vi på teater med klassen på kvällen, där träffa vi små lantisungar massa kändisar så vi blev nästan helt till oss haha!
Och idag var det nationella, gick skit kan jag ju då konstatera. Men nu är det äntligen lov så jag tänker inte fundera mer på skolan, ska istället starta en film och sen gå och lägga mig tidigt så jag tar igen sömnen jag har missat i veckan. :)
en av de "kändisar" vi såg, Sverrir Gudnason som spelar Pontus i Wallander filmerna.
SSK 110 år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback