Get ready to get fucked up

hann inte med att blogga något tidigare idag, vaknade ganska sent och så flög någon timme förbi sen var det dags att göra sig i ordning och åka till södertälje och möta amanda & josefine för att sedan åka vidare mot Linda som fyllt 18 så vi skulle fira henne med några andra från klassen och en tjej till.
Vi blev bjudna på supergod thaimat som Lindas mamma gjort, tävling och Ellinors favorit, tårta haha. Va en askul eftermiddag/kväll även om jag var tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom jag som sagt bor i Järna och de går inte bussar hit så ofta haha. Tyvärr har jag inga bilder från idag heller, får se om Ellinor lägger ut några från hennes kamera. :)  Nu sitter jag iallafall och kollar på sällskapsresan med mamma och funderar på om jag ska orka kolla på hockeyn inatt? Får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback