riktigt charmigt!

Tröttttttt....
Hej å så, typ. Nej men hmm... Hade ju praktik idag också, gick bättre än igår vilket är awesome. Jag kände mig inte helt talanglös. Men nu är jag trött, speciellt i händer och fötter haha. Så jag rekommenderar att skaffa en kniv eller sax för er som planerat att öppna ungefär en halv miljon kartonger. Och dagens citat måste ju nästan bli "Give it to me babes!" Sagt av chefen som ville att vi skulle hämta kattmat som inte fick plats i hyllan.....
Juuuste, ny design + header. Vad tycks? De är bara tillfälligt men iallafall.
Nu ska jag pallra mig ut på en promenad,  eller ja följa med Lillebror till träningen för jag är världens bästa syster. Enligt mig. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Jessa

Du var jätteduktig under veckan, och det där med kniv... Du hade kunnat få en kartongkniv om du sagt till..... ;) Lycka till med alla uppgifter!

2012-01-28 @ 19:03:43
URL: http://kringeltokan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback