without falling to your feet.

Slappdag. Har ont i ungefär hela kroppen, träningsvärk. Jag tror att det är den skönaste känslan, nästan. (ja, jag är störd.) samtidigt som det är sjukt jobbigt.
Dags för hockey igen också fast med Järna A-lag den här gången så jag är lite orolig för att Simon kommer bli typ dödad på isen... Men jag ville inte följa med. Så nu ska jag nog byta om från pyjamas och gå till ica för att köpa nötter haha och hårinpackning för mitt hår börjar bli lite väl risigt nu. Så ska bara chilla hemma och göra vad jag känner för tills alla kommer hen någon gång i kväll. :)
ranodm bild, men asså HAHAHAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: så ! nu följer jag din blogg <3

2012-01-22 @ 17:21:19
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se/
Postat av: alba-cuz music is my language and dance is the way I walk

Svar: bra med mig med, hänt något roligt i helgen? :)

2012-01-22 @ 17:31:54
URL: http://albaa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback