You'll never been happy you live to make me scream

Började dagen med sovmorgon & en lång varm dusch vilket var underbart, ringde och retades lite med födelsedags"barnet" i telefon på bussen till skolan, hade english 3 timmar sen va skoldagen slut. Känns som att det var enda gången vi fick ha en chill fredag som alla andra.. Åkte sen ner på stan en stund, köpte hårfärg o så, men den har jag inte vågat mig på än så den ligger och väntar i påsen fortfarande haha!
Sen är det så här att jag känner en person vid namn Marcus, och han är bäst för er som inte visste det. ♥ Jag fick en order igår av honom eftersom jag har haft det lite tufft på senaste tiden, så jag gick och köpte den bästa medicinen som finns precis som han sa. Den heter Ben & Jerrys för er som inte förstod det. Och sedan tjockade jag och Melanie i oss den. Och som han sa så skulle de kännas mycket bättre efteråt, och geniet hade rätt. Så just nu är jag glad, och jag fick ju träffa min saknade Melanie! Men nu blir det sängen, ska upp tidigt imorgon för att ta nio tåget till tälje och möta upp Kewin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback