Don't forget to smile today

Jag var ju och kollade på treornas student förut, ååh jag vill också!
Dom var så fina i sina klänningar och kostymer, kommer nog sakna treorna nästa år även om jag inte känner många av dem..
Åkte iallafall ner på stan sen för att kolla på flak och försöka se lite kompisar som också tog studenten igår, fast inte på Rönninge. Det var så kul att se dom så glada efter all stress i skolan senaste tiden. Såg till och med en viss saknad mister när han åkte förbi på sitt flak så även jag var glad när jag åkte hem därifrån. Och nu ikväll har jag haft myskväll med Melanie, film och glass med varma hallon. Mucho najs.
bildbevis på lyckliga studenter som överlevt 3 år på Auschwitz, ehm Rönninge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback