will we ever say the words we’re feeling?

Dagen började tidigt idag så Simon skulle på återbesök på sjukhuset med sin brutna tumme. Var tvungen att åka med eftersom pappa ville att jag skulle övningsköra i tokstaden en stund. Det gick bättre än väntat faktiskt! Sedan blev jag dumpad nere på stan för att leta present till en nybliven 18åring och något att ha på mig på mammas 40 årsfest på lördag. Hittade 1/2 saker iallafall.
När jag var klar där tog jag bussen till bästa, gissa underbar känsla att få träffa honom igen efter en evighet eftersom han bangade sist vi skulle ses hehe. Dock var de inte en lika rolig anledning som gjorde att jag åkte dit menmen, det kanske löser sig. Hoppas! Nu har jag iallafall fått krama lite på honom så det känns bättre haha. Hade en mys eftermiddag där fast jag var så sjukt trött att jag nästan inte kunde hålla ögonen öppna. Nu ikväll har jag tittat på Wallander - Mastermind. Men nu är det dags för sängen, körlektion tidigt imorgon! 
 
sliten tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback