student + dying = studying

Sitter här och skriver på Vad har du i din ryggsäck?-uppgiften i psykosocialt arbete.. Känns lite lagom segt när man bara vill sova. Men jag får kämpa på en stund till först så jag blir klar eftersom de måste skickas in innan 23.55 idag. & snälla Lina kom in till mig och bjöd på någon chokladgrejj men cool som jag är har jag ont i hela munnen så kan inte tugga. Awesome. Jäkla tänder och flytta på sig... Det värsta är nog att de onda sprider sig så hela huvudet gör ont typ.
Var iallafall på teater med klassen idag igen, fast denna gång mitt på dagen. Alla fick labbrockar när vi gick in och sen var de någon form av workshop, fattade nada. Och som vanligt när SB10 är ute på äventyr träffade vi en kändis, denna gång Andreas Kundler från Beck - Annonsmannen.
Aja nu måste jag fortsätta!
andreas kundler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback