the perfect man

Åter igen sitter jag med pluggrejjorna framför mig men hamna här en stund istället för att göra det jag borde... Uppsatsen till etiken borde vara klar vid det här laget, har skrivit lite mer än en dataskriven sida och där tog inspirationen helt slut. Kortslutning typ...
Har iallafall nyss tagit en lång skön dusch och satt på mig mina älskade mjukisbyxor. Kan ju passa på att skriva en sak till amanda, en kille som har massa mjukisbyxor som man kan låna är ASNAJS och alltså en keeper. Tillskillnad från en som pratar helvetesspråket, riktig turn off... alltså dumpad på dirr! HAHAHA. ååh jag orkar inte med oss... speciellt inte eftersom jag egentligen är allvarlig.
Men nu måste jag skriva lite till om jag inte vill sitta stirrandes på ett Word-dokument hela natten och komma som en zombie till min 1,5 timmars skoldag imorgon. BESO!
favorit i repris.

Kommentarer
Postat av: a

HOLA TENGO UN MONTÓN DE PANTALONES DE CHÁNDAL!!!!!!! Vad händer då råååååååååå

2012-03-13 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback