smärta

Det blev en kort dag för mig i skolan idag... Klagade ju hela kvällen igår över att jag hade ont i munnen, vaknade i natt och ville gråta för det gjorde så ont så pappa sa åt mig att ringa till tandläkaren för en akuttid. Så åkte till skolan imorse och sen var det bara att åka hem igen eftersom jag fick en tid. Och är sjukanmäld resten av dagen eftersom det gör sjukt ont. Men måste stå ut några dagar till tror jag.. Snart får jag äntligen äta också, fick inte äta på nästan två timmar efter tandläkaren för att de sprutade in någon medicin i tandköttet... Mysigt.
JAG ÄR HUNGRIIIG! haha, inte bra att inte äta frukost såna här dagar..
dagens skratt hittillsl, for sure

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-09 @ 19:35:24
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback