You're not the worthless they made you feel

All blogginspiration är som bortblåst, vad hände egentligen?
Vi har inte brutalt mycket i skolan, men ändå är jag stressad hela tiden. Jag sover på nätterna, men ändå är jag alltid trött. Lite smått värdelös.. Vad händer med mig? Brist på något kanske..?
Men nu ska jag sluta typ klaga, för jag har sovit och ätit nu så jag är piggare nu än vad jag har varit på hela dagen. På förmiddagen var det geografi med jockebooiii som har pratat om vatten i TRE TIMMAR, och sedan svenska. Litteratur epoker eller något sådant, låter de intressant??
Och för att typ tjata lite, sååå.... är ni beredda? JAG VILL SHOPPAAAAAA!!!! Är i ett enormt behov av nya kläder. Aja nu orkar jag inte med mig själv längre så ska göra något otroligt tråkigt eller något. Fast vid närmre eftertanke ska jag nog bara sätta på jättehög musik och ta en dusch, awesome. Hejdå.
mongolid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback