Det här är bara början

Hann inte med bloggen i lördags ordentligt och igår hade jag ingen som helst inspiration trots att det faktiskt var en bra dag. Lärde mig att inte lita på tanter som verkar snälla men säljer på loppis och att man inte ska ge upp på personer som varit en stor del av ens liv men utan riktigt anledning försvunnit. För dom kan faktiskt komma tillbaka. 
 
Idag däremot har de inte varit en lika bra dag, Äckel engelska c och naturkunskap. Kom ganska nyligen hem från skolan med fetaste huvudvärken och även ont i magen. Inte att leka med. Men en bra sak hände nyss, insåg att det stod mitt namn på ett av kuverten som kommit med posten idag, det var mitt nya kontokort! äntligen, mitt chip funkar inte och kortet höll på att gå sönder men nu har jag ett fint oanvänt kort nananaaa. 
Men nu måste jag ta tag i psykologin eller något, fast jag inte vill. Smell ya later.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback