första snön kom visst tidigt i år..

Ytterligare en vecka har gått men jag kan inte avgöra om den gått snabbt eller inte konstigt nog. Som de flesta vet vid de här laget eftersom den nya vädersidan här på internet nu mer kallas Facebook och varenda jäkel har uppdaterat om att de snöat idag. Så det känns lite onödigt att skriva om de även om jag nyss gjorde det... (och jag är medveten om att jag skriver helt oläsligt idag) Ååh jag riktigt längtar efter julmys och allt som hör  till julen samtidigt som jag saknar värmen något otroligt redan.
Iallafall, nu har jag tagit helg. En dag tidigare än resten av klassen, men jag har faktiskt anledning. Imorgon är det dags för ett sista farväl så jag kände att skolan inte är någon bra idé en sådan dag. 
Nog med deppigheter för idag, nu ska jag kolla klart på Magic Mike och inte tänka mer på morgondagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback