I'll wait forever if I have to.

Är det bara jag som tycker att det är otroligt jobbigt att vänta? Som just nu, sitter och väntar på ett sms. Men tänk om jag inte får svar? Då har jag väntat i onödan och kommer bli jättebesviken när jag inser att hela kvällen gått utan att just den personen har skrivit. Fast å andra sidan, jag har väntat flera månader egentligen så borde inte bli för förvånad eller besviken... 
Sen finns ju dom där gångerna när man väntar på tåget eller bussen, de är också jobbigt. Tiden liksom stannar av just för att man väntar medan om man har bråttom flyger tiden snabbare än någonsin. Och ja, nu spårar jag igen. Jag vet inte ens varför jag skriver det här. Kanske är mitt sätt att få tiden att gå snabbare. Tror hela tiden att mobilen blinkar till men insåg nu att det var reflektionen av tvn, snacka om besvikelse... Aja nu ska jag ta mina störda tankar och göra något vettigt. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback