It may take time, but it's going to be okey.

Har haft en okej dag med tanke på omständigheterna, tog igen ett par timmars sömn och tittade på gossip girl. Sen vid typ 18 kanske åkte jag, mamma och lina hem till lina en stund. Blev riktigt glad av att se Calle där, har ju inte träffat honom på länge men pratade med honom igår. Så blev riktigt förvånad att träffa honom så snart men det behövdes. Trots att jag vet att han fortfarande finns här oavsett hur lång tid det tagit sen vi sågs.
Sedan åkte vi och hela familjen Selenius/Hagstedt och Calle vidare till Gnesta för att titta på simons match, Gnesta - Bajen Fans. Där mötte vi upp min kusin Niklas, tänkte att även han skulle få komma på andra tankar en stund... Jag tror att det funkade, för vi hade rätt kul. Pojken är lika smart som mig :D En bra start på något nytt.
 Och efter ett tag så ser jag min lille vän Joel bredvid isen istället för på vilket jag tyckte var konstigt så gick och pratade med honom också. Känns som att jag träffade många personer idag som jag inte vanligtvis träffar. Men de va skönt att det inte var som alla andra dagar.  Rörigt inlägg hejohå, så nu borde jag nog sluta skriva. Godnatt.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback