"Ännu en stjärna som fallit alldeles för ung."

Nu har många förstått vad som hänt, allt fler säger hur ledsna dom är och att dom beklagar. Och jag antar att det är en del av allt det här. Men egentligen är det mycket mer synd om mina kusiner, som förlorat sin mamma än om mig. Jag kommer nog inte blogga så mycket närmsta tiden, eller så kanske jag gör det. Jag vet inte än. Just nu är det tungt och vi försöker att tänka på annat men det är inte så lätt så därför känner jag inte att bloggen är de jag prioriterar mest. Men jag ska försöka göra lite inlägg, som förhoppningsvis inte alla handlar om det här. 
Men tack ni som finns och stöttar oss, det betyder mycket. ♥
Vi saknar dig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback