Everything is falling back in place

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen som ni säkert fattat trots min brist på blogginlägg. Har spenderat all tidmed min älskling och Frida sen jag kom hem. Så äntligen börjar de kännas bra igen efter en del sämre stunder. Har varit på hockey, kollat skräckis och gråtfilm, ätit för mycket onyttigt, shoppat, myst, dampat osv de senaste två dagarna..
Efter hockeyn idag åkte Frida med mina föräldrar mot tälje igen eftersom hon åker hem till Norrland imorgon och jag åkte mot andra sidan Stockholm. Så nu ligger jag i älsklings säng och lyssnar på musik i min ensamhet. Han försvann visst en stund... Ska försöka skriva massor imorgon, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback