It's getting easier to breathe..

Det känns som att det blivit en hel del skrivet om plugg här senaste tiden, och mycket klagande. Tyvärr. Men så är det, skolan har den här veckan varit ungefär hela mitt liv. Har inte varit med kompisar mer än dom jag träffar dagligen, inte träffat fredrik och inte gjort något kul alls utan det har bara varit plugg utanför skolan... Fast nu kan jag lättad skriva att jag nyss skickat in Psykologiuppgiften! ÄNTLIGEN. Dock var jag klar för någon dag sen men har inte vågat skicka in den tidigare... Nu krävs lite finputsning på lasermannenuppgiften och imorgon ska jag skriva klart mitt svenska tal. Sen borde det vara chill och jag kommer förhoppningsvis skriva om lite roligare saker än skolan. Tro mig, det är inte kul att skriva om det heller. Och nu blev det här ett långt inlägg...
Men nu tänker jag ta mig en lång välförtjänt dusch och sedan tar jag helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback